close
11月13日

歌手:陳慧琳
歌名:love paradise

You're always on my mind
All day just all the time
You're everything to me
Brightest star to let me see

You touch me in my dreams
We kiss in every scene
I pray to be with you
through rain and shiny days*

#I'll love you Till I die
Deep as sea Wide as sky
The beauty of our love paints rainbows
Everywhere we go

Need you all my life
You're my hope You're my pride
In your arms I find my heaven
In your eyes my sea and sky
May life be our love paradise

********************************************************

你總是佔據我的腦海 如影隨形
你是我的全部 就像我所看到最亮的那顆星
你在夢裡觸碰我 我們親吻在每個風景
在雨中 在豔陽下 我祈禱能和你永遠在一起

我愛你 至死方休 如天寛似海深
無論天涯海角都有美麗的彩虹相伴

我需要你的陪伴 你是我的希望 我的驕傲
在你的臂彎我找到了天堂 你的雙眼倒映著我的大海與藍天
這樣平凡的生活就是愛的天堂

************************************************************

我是一個有雙魚特性的人.所以常常會有許多ㄉ幻想

我愛浪漫.也愛實際.

我也喜歡製造生活的情趣

這首歌

喜歡他的音樂旋律再搭上他的歌詞

真的是很棒~

arrow
arrow
    全站熱搜

    蛋捲喵 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()